Δεν μπορούσα να φανταστώ τόσο πολύ κόσμο στη μύτη του Σουνίου στο δρόμο για το Ναό του Ποσειδώνα, τη νύχτα της αυγουστιάτικης πανσέληνου (29/8).
Αυτοκίνητα και πεζοί πήγαιναν βήμα σημειωτόν. Τα οχήματα στάθμευαν χιλιόμετρα πιο κάτω, αφού οι δρόμοι είχαν μποτιλιάρει...
Ο κόσμος απλωμένος· άλλοι στο Ναό φωτογραφίζονταν μαζί με το φεγγάρι και το αρχαίο κάλλος και άλλοι άκουγαν προσηλωμένοι τη συναυλία με μπαρόκ μουσική που οργάνωσε ο Δήμος Λαυρεωτικής με την ευγενική χορηγία του Δημοσθένη Δόγκα.

Μια πολύ ωραία εκδήλωση που όμως δυσκόλευε ο πολύ δυνατός άνεμος που έπνεε. Ούτε τα μανταλάκια ήταν ικανά να κρατήσουν σταθερές τις παρτιτούρες...
